تجاوز به هانیتا 17 ساله توسط پسر رویایی اش/ با دروغ مرا عاشق خود کرد

همه چیز ظرف یک ماه اتفاق افتاد. این را دخترک 17ساله ای می گوید که برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی (اداره تخصصی رسیدگی به آزار و اذیت ) مراجعه نموده است

اسمش هانیتا بود و قبول کرد از تجربه تلخش برایم بگوید. هانیتا گفت: یک ماه پیش بود که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با پسر جوانی که خودش را مهرداد معرفی کرده بود آشنا شدم و خیلی زود شیفته حرف ها و عکس ها و تصاویری که از زندگی لاکچری اش به نمایش گذاشته بود شدم .

مهرداد با چرب زبانی مرا مجذوب خودش کرد. دور از چشم خانواده ام شبانه روز در حال گفت و گو و تبادل عکس و فیلم با او بودم .

فکر می کردم در سن 17سالگی موفق شدم عشق زندگی ام را پیدا کنم آن هم یک پسر جوان از قشر مرفه جامعه.

مهرداد خیلی سریع ظرف یک ماه مرا در مغناطیس حرف های عاشقانه خود قرار داد و آنچنان مطیع خود کرد که حاضر شدم به خاطر او از خانه فرار کنم .

تصور من از این تصمیم فرار از مشکلات خانوادگی و آغاز یک زندگی شیرین و همراه با رفاه در کنار فرد مورد علاقه ام بود .

اما خیلی زود متوجه شدم مهرداد نه تنها متمول نیست که یک فروشنده ساده مغازه است و سابقه اغفال دختران را در پرونده خود دارد .

او مرا چندین روز در خانه مجردی خود نگه داشت و پس از سرقت طلاهایم و آزار و اذیت رها کرد. امروز آمده ام تا از او شکایت کنم. می دانم خیلی از اتفاقات را در مورد خودم نمی توانم جبران کنم اما تصمیم دارم با شکایت مانع از آن شوم که این اتفاق توسط او برای سایر دختران جوان رقم بخورد.

بیشتر بدانید: بلعیدن گردو پسر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند

نظریه کارشناس

فضای مجازی مانند یک دنیای ناشناخته است که همه ساکنانش پشت نقابهای رنگارنگ مطابق با سلیقه مخاطبان پنهان شده اند و هر کس در راستای اهداف و منافعش تصویری غیر واقعی از خود، شخصیت و زندگی اش به نمایش گذاشته است .تنها راه در امان ماندن از آسیبها و صدمات این دنیای ناشناخته رعایت همان ملاحظاتی است که در دنیای واقعی برای محافظت از خود به کار می بندیم. والدین باید نسبت به فعالیت فرزندشان در فضای مجازی حساس بوده و به خاطر داشته باشند که ما در دوره ای زندگی می کنیم که در برابر هر بی توجهی، بی مهری و رفتار سرد پدر و مادر با فرزندانشان، یک فرد سواستفاده گر در دنیای واقعی و مجازی درکمین فرزندشان نشسته تا از آب گل آلود اختلافات خانوادگی به نفع خود ماهی بگیرد و فرزند بی تجربه شما را مورد اغفال و آزار و اذیت قرار دهد .


تجاوز به هانیتا 17 ساله توسط پسر رویایی اش/ با دروغ مرا عاشق خود کرد

بیشتر بخوانید